grapje

ALLE OVERIGE ZAKEN
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Cor
Berichten: 4866
Lid geworden op: 24 mar 2014, 10:02

grapje

#1 Bericht door Cor » 13 sep 2019, 16:29

TE GEK !!

Albert Heijn heeft een volledig nieuwe supermarkt in de buurt geopend.
Men heeft er o.a. een nieuwe 'waterverstuiver' geplaatst om in de afdeling 'groenten en fruit' alles zeer vers te houden. Kort voor de verstuiving hoort de klant het geluid van een donderslag en ruikt hij de geur van neergutsende regen.
Wie de afdeling 'zuivelproducten' betreedt, hoort de koeien loeien en snuift de geur van versgemaaid gras op.
In de afdeling 'vleeswaren' kan men het aroma van een lekkere steak met uien op de barbecue ruiken.
Wandel je door de gang waar 'eieren' verkocht worden, hoor je de kippen kakelen en komt de geur van gebakken spek en omelet je tegemoet.
En in de 'broodafdeling' worden al je zintuigen geprikkeld door het aroma van vers uit de oven gehaald brood en heerlijke gebakjes.

Hoe het ook zij.... IK GA MIJN TOILETPAPIER ERGENS ANDERS KOPEN...

Gebruikersavatar
TOOS
Berichten: 4322
Lid geworden op: 19 sep 2015, 16:48

Re: grapje

#2 Bericht door TOOS » 16 sep 2019, 10:32

Hahaha hoe komt iemand op zo'n idee.
Lijkt me ook niks al die verschillende luchtjes tijdens winkelen'
Ga niet in jouw supermarkt winkelen kom je
met een migraine thuis! Het regent hier al uren
zouden we komende winter nog sneeuw te zien krijgen?
groet van mij
TOT DE VOLGENDE KEER.

annie m.

Lekker!!!

#3 Bericht door annie m. » 09 okt 2019, 19:56

Mijn man is druk bezig de laatste dagen. Het is de tijd dat de walnoten aan het vallen zijn. Hij raapt ze een paar keer per dag op. Dan begint het grote werk pas. Dan worden ze in een plastic zak gedaan en met een hamer aan stukken geslagen.
Volgende bezigheid: Het laatste wat er gebeurt is dat alles gemalen wordt met een oude electrische koffiemolen. Dan wordt alles in jampotjes gedaan en goed aangedrukt. Alles gaat dan de kelder in en kan mijn man het hele jaar door 's morgens 2 theelepeltjes notenpasta gebruiken. Is lekker gezond en hij hoeft niet iedere dag die noten te pellen. Dan staan de potjes te pronken in de kelder vlak bij mijn potjes eigengemaakte jam. Mooi toch!!!


Afbeelding

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

Re: Lekker!!!

#4 Bericht door Remie » 10 okt 2019, 07:48

annie m. schreef:
09 okt 2019, 19:56
Mijn man is druk bezig de laatste dagen.
Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Gebruikersavatar
Joke
Berichten: 6829
Lid geworden op: 23 nov 2013, 05:59

Re: grapje

#5 Bericht door Joke » 10 okt 2019, 09:10

Dat is wel een heel karwei maar een leuk idee en je man blij kan hij dat elke dag gebruiken
lekker hoor.

Afbeelding
Bewegen is gezond voor. Lichaam en geest

Cor
Berichten: 4866
Lid geworden op: 24 mar 2014, 10:02

Re: grapje

#6 Bericht door Cor » 11 okt 2019, 14:35

Annie niet alleen je man is gek op de walnoten
Bij mij in de omgeving staan ook walnoten bomen ,en kauwen rapen ze op .
Ze vliegen ermee naar mijn schoorsteen en vandaar laten ze ze vallen op het straatje naast mijn huis .
Of ze dit expres doen om de noten open te krijgen ,of dat ze daar met hun snavel proberen de noten open te krijgen en ze per ongeluk op de straat laten vallen ,is mij nog een raadsel .
Ook vallen ze wel eens aan de andere kant via de pannen in de goot .
Klink leuk dat gerinkel over de dakpannen en het geluid als ze in de zinken goot vallen .
Uit de goot worden ze dan weer opgehaald door die kauwtjes,en begint het weer van voor af aan .

Groet Cor
Afbeelding

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

Re: Wat 'n Mop

#7 Bericht door Remie » 21 jan 2020, 07:20

AfbeeldingJames, de huisknecht van de schatrijke maar potdove graaf, zit 's avonds laat te wachten op de thuiskomst van zijn stokoude meester.
Als deze eindelijk aankomt, trekt James zijn vriendelijkste gezicht.
Terwijl hij de graaf helpt met het uittrekken van zijn jas, murmelt hij: "Zo, vieze vuile klootzak, je hebt weer de hele dag in allerlei bars rondgehangen, zeker?"
"Nee James", zegt de graaf, "ik ben naar de stad geweest om een nieuw gehoorapparaat te kopen!!"
Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

Re: grapje Carnaval

#8 Bericht door Remie » 03 feb 2020, 15:17

Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Plaats reactie