Pagina 1 van 1

muis

Geplaatst: 29 nov 2014, 18:44
door Klaas
Ik heb een nieuwe muis maar er zitten knopjes op die ik niet begrijp.
Het merk is een Gigabyte Eco 600.
Op de zijkant zitten 2 knopjes daar kun je een bladzij vooruit of achteruit.
Nu komt mijn vraag er zitten ook twee boven op en daar staat op
DPI + en DPI -.
Kan nergens vinden waar ze voor dienen .
Misschien is eer een van U die weet waarvoor ze dienen.

Geplaatst: 29 nov 2014, 21:31
door Gast
http://maxict.nl/product/3221254/gigaby ... wwodIW0AKQ

Klaas ga hier verder lezen of tik zelf dit bij google in

Gigabyte ECO600 muis
Gr...

Geplaatst: 29 nov 2014, 22:16
door Klaas
Jean schreef:http://maxict.nl/product/3221254/gigaby ... wwodIW0AKQ

Klaas ga hier verder lezen of tik zelf dit bij google in

Gigabyte ECO600 muis
Gr...
Dat heb ik allemaal al gedaan ik had deze ook al maar
weet nog steeds niet hoe of waar ze voor dienen.
Ik denk zelf dat deze muis een gaming muis is .
En dus word gebruikt bij gepaalde spelen

Geplaatst: 01 dec 2014, 15:01
door Gast
Ik heb er ook een met knopjes bovenop en aan de zijkant .
werk er gewoon mee en af en toe gebeurd er iets en zo kom ik er achter.
Soms op de les als er iemand mee gewerkt heeft werkt hij niet zoals bij mij dan moet ik het weer even uitvogelen .
Als ik aan het wieltje draai vlieg ik over de bladen ..
gr...

muis

Geplaatst: 01 dec 2014, 15:21
door Gast
Hallo
DPI is om een foto of ander drukwerk te verlagen of verhogen.


....Afbeelding

Re: muis

Geplaatst: 01 dec 2014, 19:18
door Klaas
Henk schreef:Hallo
DPI is om een foto of ander drukwerk te verlagen of verhogen.


....Afbeelding
Bedankt zal es zien of het wat is en anders gebruik ik ze niet.

Geplaatst: 06 dec 2014, 21:29
door Adam van Rijsbergen
Ook weer opgelost:
Al een tijdje kon ik niet meer met mijn laptop in onze webmail komen.
Thuis geen probleem, want we hebben ook een Desktop PC, maar op reis is dat wel een probleem.
Elders kun je dan wel mail ontvangen, maar niet versturen, wat in deze internetwereld erg lastig is.
Omdat we bij KPN een service contract hebben, die vanmorgen gebeld hoe en wat te doen.
OP zaterdagmorgen, denk je dan; het zal wel rustig zijn bij die hulpdienst, nou mooi niet.
Eerst moet je van alles intoetsen,
dan krijg je een walgelijk muziekje en daarna een bandje er zijn nog 5 wachtende voor U.
Na een kwartier neemt er iemand op, doe je je verhaal en de jongeman snapt er niets van.
Zet me in de wacht om informatie in te winnen.
Na 3 !!! kwartier wordt de verbinding verbroken en weten we nog niks.
Jelle was zo slim geweest na al die doorverbindingen het laatste nummer van het scherm op te schrijven.
Wij bellen dat nummer en ja hoor, meteen een andere knul aan de lijn.
Weer het hele verhaal gedaan en die knul wist gelijk wat eraan scheelde.
Mijn verouderde Google Explorer werkt niet zo goed meer en verhindert dan om in je Web mailbox te komen.
Hij adviseerde of Google Chrome of Mozilla Firefox te installeren, maar Mozilla is de beste van de 2, zei hij .
Ja, ja zeg ik; maar dat kan en durf ik niet, hij lachen.
De verbinding viel weer weg, maar hij belde zelf direct terug.
Heeft via de telefoon het gehele proces voorgekauwd,
en mij net zolang laten uitproberen tot ik het snapte en alles het weer deed.
Na bijna 2 uur wachten + goede hulp ben ik nu dus aan de Mozilla.

Waarmee ik wil zeggen:
Goede service ligt niet alleen aan de firma waarmee je te maken hebt,
maar vooral met
WIE je te maken krijgt

Geplaatst: 06 dec 2014, 21:45
door Johanna

Dat wist ik al langer dan vandaag

Geplaatst: 06 dec 2014, 21:58
door Adam van Rijsbergen
Johanna schreef:
Dat wist ik al langer dan vandaag
Wat weet je al langer dan vandaag Jeanne???
Dat is wel handig om te weten, dan kunnen anderen er ook hun voordeel mee doen.
Daarom heb ik dit verhaal geschreven, snapt U.?