muis
- Klaas
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 01 jan 2014, 17:51
muis
Ik heb een nieuwe muis maar er zitten knopjes op die ik niet begrijp.
Het merk is een Gigabyte Eco 600.
Op de zijkant zitten 2 knopjes daar kun je een bladzij vooruit of achteruit.
Nu komt mijn vraag er zitten ook twee boven op en daar staat op
DPI + en DPI -.
Kan nergens vinden waar ze voor dienen .
Misschien is eer een van U die weet waarvoor ze dienen.
Het merk is een Gigabyte Eco 600.
Op de zijkant zitten 2 knopjes daar kun je een bladzij vooruit of achteruit.
Nu komt mijn vraag er zitten ook twee boven op en daar staat op
DPI + en DPI -.
Kan nergens vinden waar ze voor dienen .
Misschien is eer een van U die weet waarvoor ze dienen.
As 't net kin sa't moat dan moat it mar sa't kin.
Groetjes van Klaas.
Groetjes van Klaas.
http://maxict.nl/product/3221254/gigaby ... wwodIW0AKQ
Klaas ga hier verder lezen of tik zelf dit bij google in
Gigabyte ECO600 muis
Gr...
Klaas ga hier verder lezen of tik zelf dit bij google in
Gigabyte ECO600 muis
Gr...
- Klaas
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 01 jan 2014, 17:51
Dat heb ik allemaal al gedaan ik had deze ook al maarJean schreef:http://maxict.nl/product/3221254/gigaby ... wwodIW0AKQ
Klaas ga hier verder lezen of tik zelf dit bij google in
Gigabyte ECO600 muis
Gr...
weet nog steeds niet hoe of waar ze voor dienen.
Ik denk zelf dat deze muis een gaming muis is .
En dus word gebruikt bij gepaalde spelen
As 't net kin sa't moat dan moat it mar sa't kin.
Groetjes van Klaas.
Groetjes van Klaas.
Ik heb er ook een met knopjes bovenop en aan de zijkant .
werk er gewoon mee en af en toe gebeurd er iets en zo kom ik er achter.
Soms op de les als er iemand mee gewerkt heeft werkt hij niet zoals bij mij dan moet ik het weer even uitvogelen .
Als ik aan het wieltje draai vlieg ik over de bladen ..
gr...
werk er gewoon mee en af en toe gebeurd er iets en zo kom ik er achter.
Soms op de les als er iemand mee gewerkt heeft werkt hij niet zoals bij mij dan moet ik het weer even uitvogelen .
Als ik aan het wieltje draai vlieg ik over de bladen ..
gr...
- Adam van Rijsbergen
- Berichten: 2460
- Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32
Ook weer opgelost:
Al een tijdje kon ik niet meer met mijn laptop in onze webmail komen.
Thuis geen probleem, want we hebben ook een Desktop PC, maar op reis is dat wel een probleem.
Elders kun je dan wel mail ontvangen, maar niet versturen, wat in deze internetwereld erg lastig is.
Omdat we bij KPN een service contract hebben, die vanmorgen gebeld hoe en wat te doen.
OP zaterdagmorgen, denk je dan; het zal wel rustig zijn bij die hulpdienst, nou mooi niet.
Eerst moet je van alles intoetsen,
dan krijg je een walgelijk muziekje en daarna een bandje er zijn nog 5 wachtende voor U.
Na een kwartier neemt er iemand op, doe je je verhaal en de jongeman snapt er niets van.
Zet me in de wacht om informatie in te winnen.
Na 3 !!! kwartier wordt de verbinding verbroken en weten we nog niks.
Jelle was zo slim geweest na al die doorverbindingen het laatste nummer van het scherm op te schrijven.
Wij bellen dat nummer en ja hoor, meteen een andere knul aan de lijn.
Weer het hele verhaal gedaan en die knul wist gelijk wat eraan scheelde.
Mijn verouderde Google Explorer werkt niet zo goed meer en verhindert dan om in je Web mailbox te komen.
Hij adviseerde of Google Chrome of Mozilla Firefox te installeren, maar Mozilla is de beste van de 2, zei hij .
Ja, ja zeg ik; maar dat kan en durf ik niet, hij lachen.
De verbinding viel weer weg, maar hij belde zelf direct terug.
Heeft via de telefoon het gehele proces voorgekauwd,
en mij net zolang laten uitproberen tot ik het snapte en alles het weer deed.
Na bijna 2 uur wachten + goede hulp ben ik nu dus aan de Mozilla.
Waarmee ik wil zeggen:
Goede service ligt niet alleen aan de firma waarmee je te maken hebt,
maar vooral met WIE je te maken krijgt
Al een tijdje kon ik niet meer met mijn laptop in onze webmail komen.
Thuis geen probleem, want we hebben ook een Desktop PC, maar op reis is dat wel een probleem.
Elders kun je dan wel mail ontvangen, maar niet versturen, wat in deze internetwereld erg lastig is.
Omdat we bij KPN een service contract hebben, die vanmorgen gebeld hoe en wat te doen.
OP zaterdagmorgen, denk je dan; het zal wel rustig zijn bij die hulpdienst, nou mooi niet.
Eerst moet je van alles intoetsen,
dan krijg je een walgelijk muziekje en daarna een bandje er zijn nog 5 wachtende voor U.
Na een kwartier neemt er iemand op, doe je je verhaal en de jongeman snapt er niets van.
Zet me in de wacht om informatie in te winnen.
Na 3 !!! kwartier wordt de verbinding verbroken en weten we nog niks.
Jelle was zo slim geweest na al die doorverbindingen het laatste nummer van het scherm op te schrijven.
Wij bellen dat nummer en ja hoor, meteen een andere knul aan de lijn.
Weer het hele verhaal gedaan en die knul wist gelijk wat eraan scheelde.
Mijn verouderde Google Explorer werkt niet zo goed meer en verhindert dan om in je Web mailbox te komen.
Hij adviseerde of Google Chrome of Mozilla Firefox te installeren, maar Mozilla is de beste van de 2, zei hij .
Ja, ja zeg ik; maar dat kan en durf ik niet, hij lachen.
De verbinding viel weer weg, maar hij belde zelf direct terug.
Heeft via de telefoon het gehele proces voorgekauwd,
en mij net zolang laten uitproberen tot ik het snapte en alles het weer deed.
Na bijna 2 uur wachten + goede hulp ben ik nu dus aan de Mozilla.
Waarmee ik wil zeggen:
Goede service ligt niet alleen aan de firma waarmee je te maken hebt,
maar vooral met WIE je te maken krijgt
- Adam van Rijsbergen
- Berichten: 2460
- Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32