Modem

VRAGEN / ANTWOORDEN / TIPS
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

Modem

#1 Bericht door Remie » 01 nov 2014, 18:50

Hallo Luitjes,

Dinsdagmiddag krijg ik een nieuw modem (was al 'n oudje hoor ik van onze zoon).
Laatste tijd had ik een zeer slechte wifi verbinding voor bijvoorbeeld de tablet en kon bepaalde telefoonnummers waar een menuutje (bijv. toets een 1 dan een 3) aan hangt niet meer bellen.

Nu maar hopen dat dan daarmee het euvel van de baan is.


Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

#2 Bericht door Remie » 06 nov 2014, 09:01

Remie schreef:


Nu maar hopen dat dan daarmee het euvel van de baan is.


Hier ben 'k weer Luitjes,

'k Ben als een kind zo blij, probleem(pjes) die we hadden, zijn met het aansluiten/installeren van het nieuwe modem opgelost..!
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Gast

#3 Bericht door Gast » 06 nov 2014, 09:09

wat fijn...!!

Gebruikersavatar
JAN-E
BEHEERDER
Berichten: 5658
Lid geworden op: 26 okt 2013, 15:55

#4 Bericht door JAN-E » 06 nov 2014, 09:44

Piet,
een geruststelling dat alles weer werkt zoals het hoort.
weet je trouwens dat je het Modem ook soms moet up-daten.
doe je dit niet dan kan het problemen geven met slechte verbindingen, ook met wifi.
Gr.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

#5 Bericht door Remie » 06 nov 2014, 10:01

Jan-E schreef:Piet,

weet je trouwens dat je het Modem ook soms moet up-daten.
doe je dit niet dan kan het problemen geven met slechte verbindingen, ook met wifi.
Gr.
Ja Jan, was en is ons bekend, vele malen geprobeerd natuurlijk voordat we aan de bel trokken bij de KPN.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Gebruikersavatar
JAN-E
BEHEERDER
Berichten: 5658
Lid geworden op: 26 okt 2013, 15:55

#6 Bericht door JAN-E » 06 nov 2014, 11:11

OK Piet, dan zal het toch een 'ouderdom kwaaltje' geweest zijn.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

#7 Bericht door Remie » 28 nov 2014, 19:09

Tip voor als U dit probleem ook tegenkomt.

Tja, dat ging dus effe niet,

Heb pas een nieuw modem V8 gehad van de KPN, morgen krijg ik weer een nieuwe, maar dan een Experia Box V9.
Kon wel een VPN verbinding maken naar de NAS van onze zoon, maar daarna hield het op en konden we niet verder in zijn NAS komen.
Voorheen, met het oude modem, liep alles gesmeerd.
Nu blijkt ook dat dit probleem bij de KPN bekend was en is, zat een bug in de V8 die het probleem veroorzaakte.
Gebeld vandaag namiddag om 17 uur, morgen tussen 8 en 13 uur wordt hij omgeruild.

Technische vragen niet aan mij stellen hoor, onze jongste zoon regelt dat allemaal.

Dus ik ben morgen een aantal uren niet bereikbaar via dit geitending.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Gebruikersavatar
JAN-E
BEHEERDER
Berichten: 5658
Lid geworden op: 26 okt 2013, 15:55

#8 Bericht door JAN-E » 28 nov 2014, 19:50

Nu blijkt ook dat dit probleem bij de KPN bekend was en is, zat een bug in de V8 die het probleem veroorzaakte
Piet,
Mooi dat je zo snel een nieuwe krijgt,
blijft toch de vraag, als ze dit al wisten, waarom ze jou die besmette gestuurd hebben...!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

#9 Bericht door Remie » 29 nov 2014, 09:26

Da's lekker geregeld..!

Nog even voor 8 uur staat de bode met het nieuw modem aan de deur, alles was al afgekoppeld dus had ik alles klaarstaan...druk druk.. tekenen..!
Eenmaal binnen, kijk in de doos.. verrek zeg, gewoon weer de V8, gelijk gebeld met KPN, misschien heeft de bode 'n verkeert pakje afgegeven.
Nou, nee dus! De V9 wordt met spoed aan gewerkt zodat er in januari weer nieuwe beschikbaar zijn, dus sturen wij U een V8.
Had U mij niet even kunnen bellen, had veel werk en ergernis bespaart aan onze kant. Nu moeten we alles weer opnieuw installeren en upgraden (of hoe dat ook mag heten)..!

Nu blijkt dat de technische dienst van de KPN niet kan zien of er nog nieuwe V9 modellen in voorraad zijn.
Krijg ik dan in januari automatisch een V9 toegestuurd, nee dan moet U eerst weer contact met ons opnemen.

Eind van de middag kom onze zoon alle instellingen weer in orde brengen, maar nu kan ik toch effe gewoon het internet gebruiken.. Pffffffff....
Ben er effe niet goed van...!!!!!!

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Plaats reactie