Hoek van Holland: Zeehelden wandeling

VAKANTIE BELEVENISSEN
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Hoek van Holland: Zeehelden wandeling

#1 Bericht door Gast » 11 feb 2015, 21:17


Enige jaren geleden werd in Hoek van Holland de zeeheldenroute – een unieke wandelroute door bos en duin richting zee – geïntroduceerd. Deze wandelroute, een initiatief van Chris van Steenbergen, leid je door het Roomse Duin en de Hoekse bosjes naar het strand. De route combineert een wandeling door verschillende landschapstypen met een verhaal over oude zeehelden en eindigt op een duintop met panoramisch uitzicht over zee De route van de wandeling wordt aangegeven door zeer markante paddenstoelen en paaltjes met een rode kop. Op de paddenstoelen lees je een zeeheldenverhaal dat herinnert aan vroegere zeevaarders.
Wij zijn linksaf t strand opgegaan en toen langs de Nieuwe Waterweg terug naar t centrum.. Helaas wat er geen zon en t was wat nevelig.

En in t Vispaleis een bak kibbeling weggewerkt!!:)

Hier wat foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=RRSW37DQ


Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

Re: Hoek van Holland: Zeehelden wandeling

#2 Bericht door Remie » 12 feb 2015, 07:28

chris10 schreef:
Enige jaren geleden werd in Hoek van Holland de zeeheldenroute – een unieke wandelroute door bos en duin richting zee – geïntroduceerd.
En in t Vispaleis een bak kibbeling weggewerkt!!:)
Leuke tippel zo te zien.
Zoiets mis ik nu weleens na mijn ongeluk, vroeger veel wandelingen gemaakt samen met mijn vrouw en hond zondags.
Dat was de dag dat we daar tijd voor vrij konden maken. 8)
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Plaats reactie