Volkert v d G

DAGELIJKSE KLEINE EN GROTE DINGEN

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Volkert v d G

#1 Bericht door Gast » 10 dec 2013, 20:52

Met verbazing reacties gelezen betreffende proefverlof of vrijlating Volkert vd G moordenaar van Pim F. Doodsbedreigingen en vraag me af wie die mensen zijn?Misschien hebben ze P. F. nooit zelf ontmoet kennen hem alleen maar van horen zeggen! Hebben we vanmorgen veel over het leven van Mandela gehoord de man die tot verzoening kwam en zelf ontiegelijk geleden heeft.Jaren in gevangenschap heeft doorgebracht. Weet zeker dat P.F.niet gesteld zou zijn op dergelijke fb berichten. Wie heeft ook een mening ik weet dat politiek altijd een heikel onderwerp is.

Gast

#2 Bericht door Gast » 10 dec 2013, 22:03

Toos
niets is nog geheim .
kijk bij google en je vind je zelf terug .
Het wordt alsmaar erger en er komt voorlopig ook geen einde aan ...
gr...

Gast

Jean is dat schrikken!

#3 Bericht door Gast » 10 dec 2013, 22:24

Ben erg laat maar......ik tikte net mijn FB naam in bij google en kon daar zo op mijn FB komen maar heb op geschiedenis verwijderen geklikt en alles wissen ,doe maar wat aan! Daarna lukte het niet meer. Eigenlijk een raar idee stel jij je FB open alleen voor vrienden maar kom je zo ook op google terecht. Is geen ramp maar raar idee! Moet vroeg op staan mannen al om half negen op de stoep om kamer leeg te halen! Welterusetn voor straks Jean.

Gebruikersavatar
Adam van Rijsbergen
Berichten: 2460
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32

#4 Bericht door Adam van Rijsbergen » 10 dec 2013, 22:51

In deze heeft de rechter gelijk.
Alle (ex) gevangenen dienen gelijk behandeld te worden.
Loopt het slecht af met Volkert van der Graaf, dat is dan pech.
Meestal vallen die dreigementen best mee.
Wie heeft er trek om jaren te brommen voor een geschifteling???
Het openboek...
Afbeelding

Plaats reactie