service maaltijden

DAGELIJKSE KLEINE EN GROTE DINGEN

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

service maaltijden

#1 Bericht door wout » 15 apr 2014, 14:31

Ik ben zo ontzettend boos, omdat ik het niet kan begrijpen en nu wil ik van jullie informatie.

Alleen als jullie er over mee kunnen praten uit ervaring.

Mijn vrouw is thuis van anderhalve week ziekenhuis en nog steeds in een slechte conditie.
Nu moet ze zoutloos eten, behalve het brood.

Mij was geadviseerd om dan maar gebruik te maken van de service maaltijden, tenminste de
eerste maand. Zo gezegd zo gedaan een zoutloze en een normale maaltijd.

Er kwam iemand uitleggen hoe alles werkte en dat is ook in volle tevredenheid gedaan.
Maar het enthousiasme waarmee verteld werd hoe lekker en gezond dit eten is, dat is zo
ontzettend overdreven.
Die troep is niet te vreten, het is schandalig dat ze oude mensen zoiets voor durven te zetten.
Er zit reuk nog smaak aan en vraag me werkelijk af hoeveel vitaminen, mineralen
en de rest van de voedingstoffen inzitten die wij nodig hebben.
Toen ik het zoutloos eten proefde, wist ik meteen waarom mijn vrouw steeds zat te kokhalzen.
En begrijp me goed, ik ben niet aan het overdrijven, wij houden samen het meest van gewone
ouderwetse boerenkost, vooral geen pasta’s.
Maar dat dit bestaat en dan als lekker de oudjes in hun strot wordt geduwd is voor mij onaanvaardbaar.

Dat daar de keuringsdienst van waren maar eens gaat controleren en vooral wat erin zit aan de
broodnodige vitaminen etc.
Nu wilde ik graag van degene met ervaring hiermee per pb de naam van de service maaltijd
bedrijven waarvan jullie weten of het smaakt.
Wij moeten thuis eten.

Afbeelding

Gast

#2 Bericht door Gast » 15 apr 2014, 15:12

Wout
ik wil toch even reageren.
Ken geen namen van een service maaltijd .
Mijn man was 51 en had nog 4 weken te leven na de nodige operaties heb ik bij zijn thuis komst heel mijn eten omgegooid ik zal hier niet door geven wat wij absoluut niet meer eten .maar ik gebruik al 22 jaar totaal geen zout .
Ons warm eten is totaal zout loos , en wij eten heerlijk.
ik geef je de rest door via een PB
Gr...

Plaats reactie