wilders

DAGELIJKSE KLEINE EN GROTE DINGEN

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

wilders

#1 Bericht door wout » 22 mar 2014, 03:53

Weer heeft hij de volle aandacht, Wilders en de verkiezingen waarover het zou moeten gaan hoor je nauwelijks meer iets over.

Maar ik had al voor de verkiezingen gezegd dat hij te ver ging, in de campagne, was hij al de Marokkanen aan het benoemen i.p.v. de islam. Je zag het aankomen dat er iets stond te gebeuren en uiteindelijk is het dan zo ver.

In mijn visie kan dat 2 oorzaken behelzen
1. Hij is de realiteit door zijn bunker leven uit het oog verloren, wat ook nog te begrijpen is.

2. Hij heeft het met opzet gedaan omdat hij dit leven niet meer aan kan en ook moet zien dat hij zijn partijleden om zich heen ziet vertrekken, wel is waar nog niet zoveel. Maar vanaf vandaag gaat de een na de ander weg,

Maar nu is de bom toch gebarsten en zal deze man spoedig zijn verdwenen, of afgezet door de partijleden.
Dan is er op rechts weer plaats voor een nieuwe partij. Maar als die oud PVV ers denken een nieuwe partij te kunnen oprichten hebben ze het goed fout. Ze zullen nauwelijks nog een zetel krijgen, hun tijdperk is voorbij.

Dit is een voorbeeld hoe sterk een massa mensen uiteindelijk kan zijn als ze lang genoeg getergd zijn.

Gedachte over hoe dit verder zal gaan heb ik ook en die zal ik nog niet uitspreken.
Wel maak ik me ongerust over hoe het verder zal gaan in dit land.


Afbeelding

Gast

#2 Bericht door Gast » 22 mar 2014, 11:13

Wilders heeft nu toch zijn eigen ruiten in gegooid en wordt nu eindelijk teruggefloten, wat een nare man is dat toch. Ik ben toch benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen, jij hebt vast een idee Wout, je hebt het steeds bij het rechte eind gehad.

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#3 Bericht door wout » 22 mar 2014, 12:42

Wilders zat helemaal fout met zijn uitspraak, daar valt niet over te discussiëren.

Dat de media, politiek en mensen er nu vol tegen in gaan was te begrijpen en is goed. Zo een uitspraak kan niet dat is mensen nog meer tegen elkaar opzetten.

Asscher vindt de uitspraken van PVV-leider Wilders over Marokkanen "een triest hoofdstuk in de politieke geschiedenis".

Hij zei dat het de taak van politici is om problemen op te lossen en niet om de samenleving te vergiftigen door mensen zo tegen elkaar op te zetten.

En die laatste alinea, daar zit nou net het probleem .

De politici hebben het niet opgelost. Eerst laten ze het uit de hand lopen door net te doen of er geen problemen zijn. Als ze dan met z’n allen moeten constateren dat het gigantisch uit de hand is gelopen, zijn ze niet meer in staat om het op te lossen.

Jan Maat begon al met waarschuwen, daarna Pim Fortuin dat de integratie volledig mislukte. Ze werden voor ophitsers aangezien.
Daarna kwan Wilders, die uiteindelijk zijn gezond verstand verliest lijkt wel.

Ze gooien er dan miljoenen euro’s tegenaan “vogelaar wijken “ om ook daar weer te moeten constateren dat het weg gegooid geld was.

Er is maar een oplossing en dat is de volgende; de mensen moeten het zelf doen. De opvoeding moet achter de voordeur plaats vinden. En als er kinderen van gezinnen in de problemen komen of het nu mede-Nederlanders zijn of Nederlanders die moeten hulp krijgen met de ouders erbij.
En die knulletjes die al zo vroeg de buurt onveilig maken moeten veel harder aangepakt worden.

Het goede van dit voorval is dat het Wilders tijdperk voorbij is.

Het trieste van dit voorval is dat veel Marokkanen nu nog harder kunnen roepen, we worden gediscrimineerd
Afbeelding

Gast

#4 Bericht door Gast » 22 mar 2014, 17:55

Om 6 uur staat G.Wilders de pers te woord. Ben benieuwd naar zijn motieven en verklaringen. Ik herinner me J .Maat god in mijn gevoel wat gematigder dan Wilders. Werd helemaal genegeerd door collega's in de kamer veel minder aandacht via de pers. Aanslag op hem en zijn vrouw daardoor is zij levenslang in een rolstoel terecht gekomen. Ook ik vind dat mensen zoals Wilders gevaarlijk kunnen zijn doet aan de tweede WO denken. /size Volkmenners opzwiepende taal overtuigend gebracht. Schrik trouwens ook van taalgebruik via de sociale media en in sommige radioprogramma's. Vaak zo grof .Politiek bestuurder zijn ook een vak en denk dat men vaak te lang zwijgt en aan eigen baan en inkomen denkt. Vind het allemaal heel naar misschien komt men eens tot bezinning? Zou een wat zakelijker kabinet niet beter zijn? Wout ik weet het niet is allemaal zo gecompliceerd in de wereld en die toestanden met de Krim en Roemenië ook verontrustend!

Gast

#5 Bericht door Gast » 22 mar 2014, 21:58

Wilders kwam heel zelfverzekerd over kreeg niet de indruk dat hij bijltje er bij neergooit! Hij schijnt een uitstekende "speechschrijver" te hebben .Alle woorden worden zorgvuldig gekozen. Wat is het ingewikkeld allemaal. Zal mijn hoofd er maar niet over breken. Ben benieuwd naar een eventuele rechtzaak. Ach wij weten niet wat er zich achter de schermen afspeelt is misschien wel goed ook anders zouden we allemaal met een veel te hoge bloeddruk rondwandelen wordt de zorg nog duurder!! Ben nieuwsgierig of er een reactie komt op schrijven van Wout.

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#6 Bericht door wout » 23 mar 2014, 16:36

Bron; nos
Kerkdienst tegen uitspraken Wilders

In de Haagse Kloosterkerk hebben de gezamenlijke Nederlandse kerken een dienst gehouden voor verdraagzaamheid en tegen racisme. Drie dominees en de rooms-katholieke bisschop De Korte keerden zich tegen haatzaaien en riepen op tot respect voor anderen.
De kerken organiseerden de dienst in reactie op de Marokkanen-uitspraken van PVV-leider Wilders.
Burgemeester
De Haagse burgemeester Van Aartsen opende de dienst, met een verwijzing naar artikel 1 van de Grondwet. Hij vatte zijn boodschap samen met de woorden: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet".
De andere sprekers wezen op de kracht van verdraagzaamheid, liefde en bruggen bouwen.
In de kerk zaten ook joden, hindoes, moslims en vertegenwoordigers van andere levensbeschouwelijke gemeenschappen.

Dit gaat mij een brug te ver, gaat mij echt een brug te ver en ik word er zelfs boos over.
Dat Wilders te ver is gegaan en zeker als politicus is duidelijk, maar om nou zo uit te pakken.

De kerken reageren gezamenlijk lees ik op de uitspraken van Wilders.
Dan lees ik wie er aanwezig waren en denk dan huichelaars.
Art,1 dat kunnen we over heel de wereld dagelijks lezen en zien, hoe die nageleefd wordt.

De kracht van liefde, verdraagzaamheid en bruggenbouwen is ook al zo een lozen kreet.
Als ze al denken daar iets mee te bereiken moeten ze zelf veel meer de handen uit de mouwen steken en zich dagelijks en veel meer in het openbaar laten zien. Niet alleen vandaag weer even mooi weer spelen.
En bruggen bouwen is ook weer zo een kreet ( holle retoriek ) is het niet meer.

De integratie is volkomen mislukt en zal ook nooit lukken, dat is inmiddels duidelijk en bevestigd.

Deze uitspraak van Wilders krijgt door dit soort reacties een boemerang effect. In plaats van binden wordt het meer ontbinden.

Afbeelding

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#7 Bericht door wout » 01 apr 2014, 20:37

De commotie over de uitspraak van wilders hangt nog in de lucht en nu zijn weer de nieuwe Nederlanders in het nieuws.
Maar het in en intense trieste van dit voorval is de twitter van Wilders naar Rutte. "" wanneer ga je de kinderen van de
familie in Deurne troosten "dat waren zijn woorden zo ongeveer.

Dit soort mensen zit tegenwoordig in ons kabinet en bepaalt mede hoe ons land bestuurd wordt.
Ook voor Rutte kan ik geen enkele waardering meer opbrengen. Hij doet en zegt alles net een beetje te laat, zodat het er steeds
dik bovenop ligt dat hij zicht bedacht heeft.
Afbeelding

Plaats reactie