GOEDE VOORNEMENS

PRATEN, GRAPPEN, OVER ALLES EIGENLIJK


Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JAN-E
BEHEERDER
Berichten: 5658
Lid geworden op: 26 okt 2013, 15:55

GOEDE VOORNEMENS

#1 Bericht door JAN-E » 28 dec 2013, 12:36

Mijn leven lang lid geweest van diverse verenigingen, mensen geholpen waar nodig, en altijd hard gewerkt.
Nu is dit allemaal verleden tijd, kan nu rustig genieten van m'n oude dag.
Niets is minder waar. Nu word ik regelmatig benaderd door deze of gene om bij de koersclub, de sjoelclub, de groenclub, de computerclub, de wandelclub, de ouderenclub, de biljartclub en nog een stuk of twintig andere verenigingen die mij proberen te overtuigen toch vooral actief te blijven. Dit wil ik helemaal niet, ik geniet van de rust, het niets doen, of het doen waar ikzelf zin in heb. Geen verplichtingen van een vereniging.
Leve de oude dag, vergeet het. Waarom proberen mensen jou met allerlei argumenten te overtuigen met wat goed voor jou is, terwijl je dit zelf het beste weet.
Dus mijn voornemen voor het nieuwe jaar, ik ga mijn eigen weg.
Dit moest ik even kwijt.
Groetjes

Afbeelding

Gebruikersavatar
Alies
Berichten: 2201
Lid geworden op: 14 dec 2013, 12:20

#2 Bericht door Alies » 28 dec 2013, 13:20

Maar meestal worden voornamelijk mensen die het een en ander in hun mars hebben voor van alles en nog wat gevraagd en ingeschakeld. Die krijgen het dan nog eens extra druk natuurlijk. Maar ga lekker door op jouw eigen weg, lijkt mij !
(Ik hoop dat dit inderdaad als reactie onder jouw bericht verschijnt, want dat is mijn bedoeling).
Een hartelijke groet !

Gast

#3 Bericht door Gast » 28 dec 2013, 14:14

Ik was dat ook van plan
Ik heb ook van alles gedaan en ze weten je altijd te vinden
maar ik doe al wat Ik wil .en laat me niets opleggen .
gr...

Gebruikersavatar
Joke
Berichten: 6829
Lid geworden op: 23 nov 2013, 05:59

#4 Bericht door Joke » 28 dec 2013, 17:56

Nou Jan je hebt helemaal gelijk je kun wel overal mee bezig zijn maar als je op leeftijd ben heb je ook tijd nodig voor jezelf en ja jij lijk me ook geen mens om de hele dag achter de blommen te zitten toch en ja je leven hard gewerkt nou dan kan het ook wel heerlijk genieten van het vrouwtje en de kids enz



Afbeelding
Bewegen is gezond voor. Lichaam en geest

Plaats reactie