De waarheid

PRATEN, GRAPPEN, OVER ALLES EIGENLIJK


Bericht
Auteur
Gast

#16 Bericht door Gast » 24 jun 2014, 10:24

Heb nu ook een stadsfietsje s.klier te snel of te langzaam? Bij mij afrempillen haha!


Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

#17 Bericht door Rita » 25 jun 2014, 19:32

TOOS schreef:Heb nu ook een stadsfietsje s.klier te snel of te langzaam? Bij mij afrempillen haha!

Toos bij mij is hij te langzaam . ik heb opjut pillen ha ha
Afbeelding

Gast

#18 Bericht door Gast » 25 jun 2014, 20:58

Afrempillen, was wat, voelde me toch sloom worden! Doe jij nu alles VLIEGEND? Luistert nauw die medicatie! Goed dat het er is, dat wel, beter zonder maar ja......dag hoor.--------Haha, lijkt hier wel de ziekenboeg inplaats van zonnig terras! Zullen we maar een lekker drankje nemen ? Wat denk je van een vruchtentaartje erbij? Nemen we PINKPILLEN erbij overal goed voor en kan geen kwaad!-----------Ondergetekende vertelde op het symposium in Hilversum over de vele reclames in Nederlandse kranten voor Pink Pillen. Deze simpele pillen enz........... Krantenartikeltje Die dingen bestaan echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.

Gast

#19 Bericht door Gast » 25 jun 2014, 21:48

Dank zij die pinkpillen weer een beetje fut Doortje uit S!!!Moest ineens lachen ik heb het zelden over kwaaltjes geen idee hoe we erop kwamen. Gaan we lekker morgen skypen want HIER roddelen kan niet dan leest iedereen mee .Doe je met mij en Rita mee? Ook een lekker glaasje jij zeker een portje en ook een vruchtentaartje?? Ik heb twee maal een goede ouderwetse film gezien op Belgie had ineens genoeg van die detectives maar kijk straks dus wel. Tot morgen Door we moeten nu de fiets of scoot nemen want terras gaat sluiten!!Wordt al donker.

Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

#20 Bericht door Rita » 25 jun 2014, 23:47

Ik ben wel heel vlug moe, maar verder werken ze prima
Toos ik ben niet zo gek op wijn,
mag ik een glaasje advocaat met slagroom.
Maar het terras zit al dicht, dus dan maar wachten tot morgen.

ik heb wel naar Sebastiaan Bergman detective gekeken
Was wel een spannende aflevering .

Nu ga ik mijn bedje opzoeken . allemaal een goede nachtrust.
Tot morgen,

Afbeelding
Afbeelding

Gast

#21 Bericht door Gast » 30 jun 2014, 20:50

Het wordt weer terrasweer komende dagen is er maar stilletjes! Te ver weg misschien? Ze serveren best lekkere dingen is geen café maar de vruchtendrankjes zijn er wel lekker. Rita had jij ook geen zin of ging de fietstocht een heel andere kant uit? Misschien helemaal niet gefietst ik verzin maar wat. Zal ik je wat vertellen? Moest vanmorgen naar fitness was om 6 uur wakker zin in thee ik naar beneden en richting bed met thee! Zachtjes de radio aan vind er niet veel aan tegenwoordig. Ben ik mooi ingeslapen en werd om 11 uur wakker!!Het regende aardig lekker voor al het groen. Ben de hele dag ontzettend lui geweest werd gebeld waarom ik niet was op komen opdagen. Soms ben ik dat gerek en gestrek beetje beu! Waren er maar soepelheidspillen op de markt komt misschien ooit!! Welterusten voor straks als er al iemand dit geleuter leest! Wat dat betreft is f.book anders vaak direct contact en grappige opmerkingen.

Gast

#22 Bericht door Gast » 30 jun 2014, 21:37

Ik lees wel alles ook roddel
Dit kun je niet vergelijken met facebook daar moet ik ook veel ruimen .
gr...

Gast

#23 Bericht door Gast » 01 jul 2014, 20:56

Alles lees ik niet maar probeer het wel. Weet nog dat heel veel mensen protesteerden toen Sweb- prikbord werd opgeheven maar nu bemerk ik dat eigenlijk weinig leden hier actief zijn. Vind ik sneu. Natuurlijk ruim ik Facebook ook op je verdrinkt anders in de berichtjes.Wat een heerlijk weertje vandaag ben er echt mee in mijn KNOLLENTUIN!

Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

#24 Bericht door Rita » 01 jul 2014, 21:02

Faceboek is ook niet alles . soms heb ik daar wel eens de balen van.Vaak lees ik van die onzin . Net als Toos het gerek en gestrek wat moe is .Heerlijk tot 11.00 uur slapen dat zou ik ook best kunnen hoor .
Vandaag ben ik wel wezen fietsen , samen met een vriendin .Onderweg een terrasje aan gedaan. Maar ons trefpunt terras is veel gezelliger hoor !!
Maar goed ik ben weer in beweging geweest , daar gaat het om , en het was ook nog een mooie fietstocht.

Nu ga ik eerst aan de koffie


.....................................Afbeelding......................
Afbeelding

Gebruikersavatar
Adam van Rijsbergen
Berichten: 2460
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32

#25 Bericht door Adam van Rijsbergen » 01 jul 2014, 21:34

Vandaag was mijn Amsterdam dag,
Eerst nektherapie op de Amstelkade, daarna wandelen.
Via de van Wouw, Albert Cuyp, Utrechtsestraat, Rembrandts plein, Munttoren, Kalverstraat, de Dam, Damrak, naar CS/NS.
Op de binnenplaats van het Gemeente museum koffie gedronken.
(broodje + fruit had ik natuurlijk meegenomen en m'n Pillen)
Het was gezellig druk in Amsterdam o.a. met veel touristen, vooral knauwende Amerikanen.
Het openboek...
Afbeelding

Gast

#26 Bericht door Gast » 01 jul 2014, 22:24

TOOS schreef:Alles lees ik niet maar probeer het wel. Weet nog dat heel veel mensen protesteerden toen Sweb- prikbord werd opgeheven maar nu bemerk ik dat eigenlijk weinig leden hier actief zijn. Vind ik sneu. Natuurlijk ruim ik Facebook ook op je verdrinkt anders in de berichtjes.Wat een heerlijk weertje vandaag ben er echt mee in mijn KNOLLENTUIN!

Ja Toos ,je hebt helemaal gelijk en zeg nou zelf is het hier zo moeilijk
Doortje doet nog wel mee ,petje af voor jullie
gr...

Gebruikersavatar
Johanna
Berichten: 4464
Lid geworden op: 10 nov 2013, 20:23

#27 Bericht door Johanna » 01 jul 2014, 23:01


Op de binnenplaats van het Gemeente museum koffie gedronken.
(broodje + fruit had ik natuurlijk meegenomen en m'n Pillen)


Broodje moet je lekker kopen Adam, je moet alleen oppassen dat er geen ingrediënten in zitten waar je niet tegen kunt. En een fruitsalade is ook niet te versmaden.

Krijg je het idee dat je uit bent wezen eten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Adam van Rijsbergen
Berichten: 2460
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32

#28 Bericht door Adam van Rijsbergen » 01 jul 2014, 23:22

An mun Hoela Jeanne,
3.90 voor een broodje en 6.95 voor een fruitsalade.
Het kan wel op al is het lekker.
Ik had wel mijn kortingbonnen van La Place bij me.
Maar koffie met een gigantische, bijna gratis, appelpunt, dan lust ik mijn avondeten niet meer.
Die bewaar ik voor hongertijden, hahaha.....
Het openboek...
Afbeelding

Gast

#29 Bericht door Gast » 02 jul 2014, 17:09

Nou we gaan morgen toch lekker lunchen in een nieuwe zaak voor ons (AD)
hij is er al even ,ik ben er eenmaal geweest met vriendin .
En Ach laat ons even verwennen ,en ja dat kost een paar duiten meer
zowat kan niets meenemen en krijg niets mee ......
En na een leven van zuinig zijn, wat je ook nog meekrijgt ,nemen we het er maar van .
gr...

Gebruikersavatar
Adam van Rijsbergen
Berichten: 2460
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32

#30 Bericht door Adam van Rijsbergen » 02 jul 2014, 21:15

Groot gelijk Jean,
Dat doen wij ook,maar een ieder heeft zo z'n eigen prioriteiten en voorkeuren.
Thuis goed en gezond voedsel eten vinden wij heel belangrijk en doen we ook.
Buiten de deur eten doen we alleen op vakantie en anders vind ik het zonde van het geld.
Daarvoor in de plaats heb ik dan liever wat nieuws in huis of nieuwe kleding.
Ook al is het misschien niet nodig, verschillende zaken tegen elkaar afwegen kan ik niet laten.
Mooi verhaal:
Mijn 17 jaar oude sjaal, zijde/Kasjmir was tot op de draad versleten.
(vanwege mijn versleten nekwervels is wol niet warm genoeg.)
Overal gekeken ook in Wenen, maar peperduur, nep of slechte kwaliteit.
Tussen de 6 à 12 honderd euro geen fatsoenlijk ding te koop.
Vorig jaar kocht ik bij een Sikh in Wenen voor een habbekrats een mooi winterjack.
Wij weer naar die Sikh, nu voor een sjaal, hij had er verschillende.
Van de ene vond ik de zijde mooi en goed en van andere de Kasjmir.
Geen probleem:
Dan wissel ik het één met het ander, morgen fertig, zegt die Sikh.
Jean een prachtige sjaal voor nog geen 200 euro.
Ook geen koopje, maar dan heb je wel wat.
Daarvan kan ik nou blij en gelukkig worden.
Voor een avondje uit eten gaan ben je het ook kwijt en dat ligt morgen in het riool.
Dat bedoel ik met vergelijken.
Het openboek...
Afbeelding

Plaats reactie