zomaar

BORRELPRAAT
Bericht
Auteur
truus
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jan 2014, 19:52

zomaar

#1 Bericht door truus » 09 feb 2014, 17:09

Even het cafe binnen lopen zin in een drankje wie drinkt er een drankje met me mee???
Afbeeldinggezellig meedoen

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#2 Bericht door wout » 09 feb 2014, 17:39

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

#3 Bericht door Rita » 09 feb 2014, 19:42

Hallo Truus ,

Ik doe mee , al kijk niet naar de winter spelen .

Maar ik wel gezellig een neutje komen drinken .

Dus schenk maar in.

Proost

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

#4 Bericht door Rita » 10 feb 2014, 23:51

niemand in het café aanwezig jammer , ik wilde even wat komen drinken voor ik naar bed ga.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Adam van Rijsbergen
Berichten: 2460
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32

#5 Bericht door Adam van Rijsbergen » 10 feb 2014, 23:59

Rita schreef:niemand in het café aanwezig jammer , ik wilde even wat komen drinken voor ik naar bed ga.
Ja hoor Rita,
Ik ben er nog, bescheiden in een hoekje......
Geef mij ook maar een neut en dan naar bed.
Welterusten,
Afbeelding
Het openboek...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Johanna
Berichten: 4464
Lid geworden op: 10 nov 2013, 20:23

#6 Bericht door Johanna » 11 feb 2014, 00:04


Rita en Adam, jullie zitten verkeerd.
Het grote feest is in de andere zaal, kijk maar. Wout is aan het filmen geweest.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

#7 Bericht door Rita » 11 feb 2014, 13:17



o jamer nou , ben ik niet op de foto gekomen . Komt Wout vanavond weer . Dan ga ik me extra mooi aankleden en opmaken .
Afbeelding

Gast

#8 Bericht door Gast » 11 feb 2014, 13:26

Rita
ga dan naar het andere cafe ..
Daar is van alles te doen
Gr...

Gast

#9 Bericht door Gast » 11 feb 2014, 13:27

Las ergens dat nog iemand in café wil overnachten. Alleen toegestaan als je 80 jaar of ouder bent! Heb heerljk geslapen op mijn stretchbedje. Mis wel mijn douche is er niet maar ja vroeger behielpen wij ons met een wastafel en dat was al een heel ding!
Was me het feest wel gisteravond iedereen deed net alsof ze zelf een gouden plak hadden gewonnen. Wel jammer dat ene Gerrit wilde demonstreren hoe je de juiste schaatshouding moet hebben. Wat een uitslover zeg ook al 73 en maar denken dat hij nog zo lenig is als een 20er verstuikte zijn enkel was even paniek maar beter dan een gebroken been!! Gelukkig waren er een paar BOBBEN aanwezig niet dat men stomdronken was maar wel een beetje wiebelig. Wisten jullie dat die Janus zo'n welluidende stem heeft? Wat kan die man zingen zeg kwam boven alles uit. Marietje een aardige sopraan ze zongen samen een duet. Ijdel dat dat mens is zeg ze had knalrode nagels maar ja en beetje artiestiterig hé en weet je wat Janine tegen mij zei? Dat IK jaloers was. Trek me er niks van aan hoor hoewel....... Was verder reuze gezellig en we hebben op de ouderwetse manier een stoelendans gedaan.

Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

cafe

#10 Bericht door Rita » 14 feb 2014, 19:40

Jammer nou heb ik van alles gemist , ik kon de weg niet vinden naar dat andere café. Ik ben hier pas nieuw en niemand heeft me ge zegt waar ik moest wezen. Als er nog iemand naar het café toe gaat , wil je daar dan even het adres achter laten. Dan kom ik ook nog even langs .

Dank je wel voor de moeite




Afbeelding
Afbeelding

Gast

#11 Bericht door Gast » 14 feb 2014, 20:14

Afbeelding.

Dacht echt dat ik hier al plaatje en verhaaltje had geplaatst vandaag. Een oproep om vanavond Valentijnsdag te vieren Rita .Café leuk versierd en in elk hartje zit geschreven een verrassing Wat denk je zou iemand dit nog lezen zou leuk zijn als iedereen langs kwam ondanks regenweer! Straks maar even kijken of oproep gevolgen heeft. Laatste avonden was het wat stilletjes iedereen uitgefeest!!

Gebruikersavatar
Johanna
Berichten: 4464
Lid geworden op: 10 nov 2013, 20:23

#12 Bericht door Johanna » 14 feb 2014, 20:51

Overal komt een einde aan Toos.
Kom later nog terug voor een drankje.
Afbeelding

Gast

#13 Bericht door Gast » 14 feb 2014, 21:21

Rita
klik maar eens bij CAFE en dan klikken op ,
BAKKIE DOEN IN CAFE
Daar zal je iedereen wel vinden
gr...

Gebruikersavatar
Rita
Berichten: 1214
Lid geworden op: 26 dec 2013, 19:59

cafe

#14 Bericht door Rita » 15 feb 2014, 21:21

[

Hallo Jean

Ik heb het café gevonden . Wat is het gezellig binnen.
Kom beslist nog eens terug .



Afbeelding
Afbeelding

Gast

#15 Bericht door Gast » 15 feb 2014, 21:57

Kom ook nog even binnen waaien. Voor mijn doen laat! Neem een slaapmutsje was me het dagje wel tegen de stormachtige wind in lopen vanmiddag. Wonder dat ik me staande hield! Morgenmiddag ook even op stap maar dan minder wind. Eén slaapmutsje genoeg anders wankel ik straks naar buiten. stel je voor dat de wijkagent in de buurt zijn ronde doet. Kom ik in het wijkkrantje te staan"" Oud dametje zwalkte licht aangeschoten door de stormachtige avond"" Word dan thuisgebracht door de wijkagent en die man geeft alles door is een anticiperende man. Bemoeit zich met alles! Moeten we niet hebben!

Misschien tot morgen en welterusten voor degenen die dit nog lezen!

Plaats reactie