Bakkie doen in Café of Borrelpraat

BORRELPRAAT
Bericht
Auteur
wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#46 Bericht door wout » 21 dec 2013, 11:50

Ook daar is een stamcafé voor Toos om soms je ongerustheid te laten blijken en zeker op het einde van het jaar. De waarde en
normen zijn vaak veranderend in criminaliteit, brutaliteit en totaal geen respect meer voor de medemens. Het is net of ze onder bepaalde
omstandigheden niet meer weten wat waarden, normen en respect zijn/is. Ja, de media springt er natuurlijk vaak op in.

Maar als ik dan van die burgervader van Maastricht lees, denk ik meteen, ja daar kun je op wachten de paparazzi liggen
dag en macht op de loer om die man te pakken. Hoe en wat hij onderneemt, zijn privé leven is kwetsbaar. Daar zal hij mee moeten leven
en proberen dat te beschermen.

Johanna, als ik dat allemaal lees ben ik toch veel vrijer opgevoed. We waren thuis katholiek en inderdaad ging de vaders zondags na de
hoogmis het café in om een borrel te drinken wat te praten of een kaartje te leggen. Natuurlijk waren er ook katholieken die dat niet deden en er schande over
spraken, maar daar trok men zich dan niets van aan.
Mijn borrel is op het club café leeg welterusten.

wout
Afbeelding

Gast

#47 Bericht door Gast » 21 dec 2013, 12:27

Leuk dat jij en Johanna/Jeanne antwoord hebben gegeven. Ik vind ook dat de burgervader zich oliedom heeft gedragen en reacties kon verwachten zeker in zijn positie. HOOGOPGELEID nog wel zegt helemaal niks. Zo zie je maar dat internet tot rare dingen kan leiden. Snap er geen laars van dat mensen SELFIES plaatsen. Maar....het werd zo verschrikkelijk opgeblazen als of het wereldnieuws was! Dat smetje blijft aan hem kleven denk je ook niet? Bepaald geen voorbeeld voor de jeugd waarover men vaak klaagt. Over het algemeen vind ik dat alles zo persoonsgericht wordt op een akelige manier. Maar wie ben ik hè kom uit een andere tijd. Dat zal het zijn! Strenge hoofdzusters tijdens de opleiding! Hier giet het bij jullie geloof ik niet!

Gast

#48 Bericht door Gast » 21 dec 2013, 15:51

Ja Toos alles word opgeblazen maar hoever gaan de mensen .
Ik wil niet oordelen van wat men doet als je zelf maar de verantwoording,
Draagt .
En ze denken tegenwoordig dat alles moet en mag .
Normen en waarde nooit van gehoord .
Het internet heel leuk maar niets is meer geheim .en soms is dat maar goed ook.maar soms ook weer wel .
Toos we maken er ons maar geen zorgen meer om, wens je fijne dagen ,we treffen elkaar wel weer in het cafe.
gr...Jean


wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#49 Bericht door wout » 21 dec 2013, 21:57

Afbeelding[/IMG]

Nou kom ik even mijn gal spugen. Door weer en wind ben ik gegaan vanmiddag om een kerstbrood te kopen en nu zit ik hier zonder kerstbrood.
Kerstbroden genoeg maar niet een die ik lekken vind. Overal zitten van die vruchtjes in en dan met of zonder walnoten.
Ik wil en lust die kerstbroden niet, wil een gewoon kerstbrood met krenten en amandelspijs.

Ieder jaar kreeg ik nog een kerstbrood van het bedrijf waar ik gewerkt heb, zonder die vieze vruchtjes en noten, nu dus niet
en daar zitten we dan mijn vrouw en ik zonder kerstbrood.

Gelukkig heeft Johanna voor vriezer gezorgd en er ligt ook nog een lekkere jagermeister in.
Nu nog een sfeer muziekje op en genieten van mijn glaasje.
Dag beste mensen maar en tot ziens weer in ons stamcafé
Afbeelding

Gebruikersavatar
Adam van Rijsbergen
Berichten: 2460
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32

#50 Bericht door Adam van Rijsbergen » 22 dec 2013, 00:33

Alles doet het weer.
Wat een heisa vanavond.
Laat ons niet afleiden van de Hoofdzaak.
De Hoofdzaak is "Leuke contacten".

Het openboek...
Afbeelding

Gast

Vraag

#51 Bericht door Gast » 22 dec 2013, 13:42

Afbeelding[img

Allereerst een vraag heb gisteren geprobeerd een beetje te impulsief ??berichtje uit mijn gastenboek te verwijderen. Leek me beter maar lukte niet jammer genoeg vandaag ook geprobeerd. Helaas NOPPES. Wout ben me toch aan het bakken geslagen vannacht en heb een serie ouderwetse stollen gefabriceerd jij mag als eerste proeven! Kreeg ook een stol met van alles en nog wat erin nl. vond het niet echt lekker dus jij en je je wederhelft zijn de enigste niet die van een luchtige stol zonder al te veel poespas houden. Eén regenboel geworden hier en moet er straks op uit ga scrabbelen bij een vriendin doen we af en toe maar.....héél lui ik word gehaald en gebracht gelukkig. Hoef niet door "weer en wind"" [/img]

Gebruikersavatar
Johanna
Berichten: 4464
Lid geworden op: 10 nov 2013, 20:23

#52 Bericht door Johanna » 22 dec 2013, 14:54


Nou Toos, het is nog geen weer om een hond buiten te laten.
Maar morgen beloven de weergoden beterschap.

Het word nu wat lichter, dus ga snel naar huis.
Afbeelding

Gast

toos

#53 Bericht door Gast » 22 dec 2013, 14:58

Wat fijn dat de rommel achter de rug is.Je had het over doventolk.Nu mijn ddochter is leerkracht op 'n doven school Praat de hele dag met haar handen Ben ik erg trots op hoor.Vertrek vannacht dus ook voor jou fijne dagen en 'n gezond 2014.Groetjes tot volgend jaar
Afbeelding

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#54 Bericht door wout » 22 dec 2013, 16:45

Mijn dank voor het lekkere kerstbrood, Toos.
Afbeelding
Afbeelding

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#55 Bericht door wout » 22 dec 2013, 19:48

Afbeelding
Afbeelding

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#56 Bericht door wout » 22 dec 2013, 19:49

Afbeelding

Tja dat komt ervan als ik het een keer heel nauwkeurig wil doen.
Dan kan ik achteraf mijn kruiwagen te voor schijn halen om de boel op te ruimen
Afbeelding

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#57 Bericht door wout » 22 dec 2013, 20:00

Vanaf mijn geliefde plek het "stamcafé " [/size]

Wil ik alle forumvrienden Afbeelding en een gezond 2014 wensen


ons motto is: "voor z'n allen en met z'n allen"
Afbeelding

Gebruikersavatar
Johanna
Berichten: 4464
Lid geworden op: 10 nov 2013, 20:23

#58 Bericht door Johanna » 22 dec 2013, 21:33

Heb eerst even naar boer zoekt vrouw gekeken.

Johan die duidelijk door iemand anders is op gegeven.
Ziet die vrouwen nog niet zitten.
Komt heel duidelijk uit Brabant met zijn botter, boter en kes, kaas.

Martin die nu al bang is de leiding te verliezen. Zie hem als, alles goed en best, maar ze moeten wel doen wat ik zeg. Tot hier , en geen streep verder.

Geef mij maar een lekker glas koude cola, heb dorst.
Afbeelding

wout
Berichten: 1544
Lid geworden op: 10 nov 2013, 23:17

#59 Bericht door wout » 22 dec 2013, 23:05

Ik doe mee Johanna met een lekker glas wijn, proost.
De vooruitzichten qua weer zijn niet zo best hé, dat wordt binnen blijven met onze buikjes dik van al het lekkers dat voorbij komt.
Ik denk dus dat we het gezamenlijk uitbuiken kunnen vergeten, of misschien een korte wandeling


Afbeelding
Afbeelding

Gast

#60 Bericht door Gast » 22 dec 2013, 23:13

Wout
Uitbuiken gaat ook in de stoel of bank .
Proost ..
gr...

....................................Afbeelding

Plaats reactie