Kip Mop

BORRELPRAAT
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JAN-E
BEHEERDER
Berichten: 5658
Lid geworden op: 26 okt 2013, 15:55

Kip Mop

#1 Bericht door JAN-E » 23 nov 2013, 07:14

Een handelsreiziger rijdt met een gangetje van 80 km per uur over een landweg. Plotseling ziet hij dat hij ingehaald wordt door een kip. Verbaasd geeft hij extra gas en haalt de kip met 100 km per uur weer in. Even later komt de kip hem weer voorbij. Nu blijft hij met 120 km per uur achter de kip aanrijden, want daar wilde hij het fijne van weten. Opeens slaat de kip rechtsaf en komt op een boerenerf tot stilstand. De handelsreiziger stopt, rijdt achteruit en gaat ook het erf op. Daar staat de boer en verteld hem wat hij zojuist heeft gezien, zegt de boer, "kijkt u maar eens goed naar de kip".
"krijg nou wat!" roept de handelsreiziger, "dat beest heeft drie poten".
"ja, dat zit zo" legt de boer uit, "ik woon hier met mijn vrouw en een zoon", en altijd als we een kip hadden geslacht, kregen we ruzie omdat er maar twee poten waren. toen heb ik na lang kruisen een kip gefokt met drie poten. en die blijken heel snel te kunnen lopen. De handelsreiziger ziet brood in deze kippen en vraagt, smaken ze ook een beetje". "dat weet ik niet zegt de boer, ik heb er nog nooit een te pakken kunnen krijgen".

Afbeelding

Gebruikersavatar
Remie
Berichten: 3553
Lid geworden op: 09 nov 2013, 09:45

#2 Bericht door Remie » 23 nov 2013, 07:24

.............................................................. Afbeelding .....................................................
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Gast

#3 Bericht door Gast » 23 nov 2013, 07:33

Afbeelding

Gast

#4 Bericht door Gast » 23 nov 2013, 15:01

Afbeelding

Gast

#5 Bericht door Gast » 25 nov 2013, 14:27

Dat is een goeie!! :lol:

Plaats reactie