Café verhaal

BORRELPRAAT
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Café verhaal

#1 Bericht door Gast » 20 nov 2013, 20:27

Ja ja, in een café luchten mensen hun hart. Ik het mijne. PC vertikte het vanmiddag snapte het niet over de grond gekropen snoertjes gecontroleerd leek mij ok. Ook al de pc gereset Slim als ik ben (denk ikzelf een ander niet)klikte ik maar eens herstelsysteem aan zag van alles gebeuren en tot slot: DNS werkt niet. Wat was dns ook weer? Domein naam server werkt niet! Wat nu ik rondneuzen maar o hemeltje daar kwam ik niet uit!!Nou ja zeg goede raad duur. Na een poosje weer eens geprobeerd klikte Skype aan en kreeg zoon te pakken. Ik""Heb er de smoor ïn DNS werkt niet" Zoon::Dat gebeurt in Portugal meer dan eens komt wel goed!"" Even kletsen daar lekker zonnig weer! Hoorde ik later via de radio dat er een storing was bij de K.P.N!!
Loopt een mens zich dik te maken om niks! Ga maar een brei club oprichten geen technisch gezeur je kunt er een steekje laten vallen maar dat zie je. Zo verholpen niks geen herstelsystemen opzoeken!
Ben nu in het café en ga maar een wijntje bestellen doe ik anders nooit geef meteen een rondje. PROOST

Gast

Proost

#2 Bericht door Gast » 20 nov 2013, 20:40

Heerlijk Rondje Toos

Afbeelding

Gebruikersavatar
Johanna
Berichten: 4464
Lid geworden op: 10 nov 2013, 20:23

kpn

#3 Bericht door Johanna » 20 nov 2013, 20:40

Ik zat met het zelfde hoor Toos.
Snapte er niks van, gereset, KPN assistent er op los gelaten.
KPN gebeld, nemen ze niet het fatsoen om te antwoorden, krijg je alleen tut tut te horen.
Las het later op Sweb. Kunnen ze niks anders verzinnen.
Als je toch iets in schenkt, doe mij dan een sneeuwwitje.
Afbeelding

Gast

#4 Bericht door Gast » 20 nov 2013, 20:49

Leuk een vlug antwoordje Bennie een lekker biertje dus en Jeanne een sneeuwwitje. Zal hangen als ik weet wat een sneeuwwitje is! Is dat een beetje DOM??????Maar bestel het wel en dan zie ik het meteen!
Ga nu afsluiten anders word ik een pc!

Gebruikersavatar
JAN-E
BEHEERDER
Berichten: 5658
Lid geworden op: 26 okt 2013, 15:55

#5 Bericht door JAN-E » 20 nov 2013, 21:08

Toos,
een sneeuwwitje is een glas voor drievierde gevuld met 7-up en voor eenvierde met bier. Bier als laatste toevoegen voor de schuimkraag
Proost
Afbeelding

Gebruikersavatar
Adam van Rijsbergen
Berichten: 2460
Lid geworden op: 10 nov 2013, 16:32

#6 Bericht door Adam van Rijsbergen » 20 nov 2013, 21:28

Proost Toos,
Doe mij maar en glas Saint Petrus van 1858.
Kan je meteen je huis verkopen, hahaha.
Afbeelding
Het openboek...
Afbeelding

Gast

#7 Bericht door Gast » 20 nov 2013, 21:30

7-up met scheut bier kan vast geen kwaad. Ik drink zelden iets niet uit principe maar kan er niet goed tegen. Lijkt me niet zo lekker moet ik eens proberen. Had echt geen idee!!Ga nu echt pc uitdoen jullie weer ietsje veranderd zag ik goed hoor. Er komen ook leden bij leuk toch? Je moet even de weg leren kennen .Gaat alles goed met je?
Welterusten voor straks

Gast

#8 Bericht door Gast » 20 nov 2013, 21:36

Niks huis verkopen en duur doen. Zie net pas jouw antwoord Ad je bent een grapjas hoor is maar goed dat ik je ken. De koffie staat altijd klaar maar die dure wijnen kan je vergeten! Glaasje fris kan er ook nog af in mijn postzegeltuintje als het weer eens mooi weer is!!
Hebben jullie vandaag nog wandelingen gemaakt???

Gast

#9 Bericht door Gast » 20 nov 2013, 22:09

[quote="TOOS"]Niks huis verkopen en duur doen. Zie net pas jouw antwoord Ad je bent een grapjas hoor is maar goed dat ik je ken. De koffie staat altijd klaar maar die dure wijnen kan je vergeten! Glaasje fris kan er ook nog af in mijn postzegeltuintje als het weer eens mooi weer is!!
Hebben jullie vandaag nog wandelingen gemaakt???[/quote]


Nou Toos als je toch aan het delen bent mag je voor mij een jus inschenken ,
Ik als geheel onthouder
Nee geen wandeling gemaakt het weer sloeg om vanmiddag .lekker binnen blijven ,hier is genoeg te lezen .
gr...
[/i]

Gebruikersavatar
Johanna
Berichten: 4464
Lid geworden op: 10 nov 2013, 20:23

woede

#10 Bericht door Johanna » 20 nov 2013, 22:14

Heb van de week de opruimwoede.
Gister een hele stapel ehbo-lektuur na gekeken en voor 90% weg gedaan.
Maandag verslagen na zitten kijken en op geruimd.
Vandaag een aantal enters na gekeken, maar moet zien wat ik er mee doe.
Ligt er een stapel papier klaar voor de versnipperraar.

Ruimt toch lekker op.
Afbeelding

Plaats reactie